søndag 30. november 2008

Ting 23

Har abolutt hatt glede og nytte av dette kurset. Hadde vel neppe hverken laget blogg eller noe annet hvis jeg ikke ble dyttet igang av dette. Her får vi jo lenkene, hjelpen, osv. til det som i første omgang er prioritert å lære. Føler meg rett og slett mer oppdatert, men tar gjerne flere kurs hvis muligheten kommer.
Nå tror jeg nesten jeg må begynne å repetere alle tingene vi allerede har jobba litt med. Noen har jeg lyst til å bruke mer, andre hopper jeg over. Har lyst til å se mer på alt som har med bilder å gjøre, Flickr, lek med bilder osv.
Lage ny blogg har jeg også lyst til. Kursbloggen blir vel ikke brukt mer nå.
Kommer kanskje på mer å si, men det blir i så fall på kursdagen. Da er det jo bare å redigere i bloggen. Det er jo så lett!

1 kommentar:

Marianne W. sa...

Akkurat :-)
Gratulerer med fullført kurs i 23ting!
Hilsen Marianne