søndag 30. november 2008

Ting 18

Ante ikke at det fantes et slik skriveprogram på nettet. Jeg har opprettet en konto på Zoho Writer. Har også laget et par tekstdokumenter for noen dager siden.
Dokument 1: Anne. Dokument 2: Wenche. Begge har nylig feiret bursdag, og da må vi venninnene synge. Hjemmelaget sang må til. Hadde jeg visst om Zoho Writer på forhånd, kunne vi flere ha jobbet med sangene samtidig, istedet for e-post, telefon, kopimaskin, vente på tilbakemeldinger, rettelser osv.
I dag skulle jeg publisere ett par vers på bloggen min, men det vil ikke denne maskina. Har blitt kastet ut flere ganger nå. Andre nettsider går bra, men går jeg inn på Zoho får jeg beskjed om at det er noe galt og må lukke.

1 kommentar:

Marianne W. sa...

Har du prøvd å gjøre dette?
For å publisere dokumentet ditt på bloggen, trykker du først save for å lagre doukumentet. Deretter finner du Publish og trykker Post to blog. Skriv inn brukernavn og passord som du bruker når du skal logge inn på bloggen din. Trykk deretter Get my blogs og trykk Publish-knappen.
Hilsen Marianne