lørdag 29. november 2008

Ting 20

Har holdt på litt med ting 18, 19 og 20 paralellt her med noen dagers mellomrom. Nå må jeg innom igjen for å se hva jeg har gjort. Tar ting 20 først. Har vært på oppdagelsestur og har registrert meg på ChinesePod. Synes ikke jeg fant noe særlig interessant på oppdagelsesturen og kinesisk står jeg nok over.
23 ting om 2.0 derimot synes jeg har vært nyttig. Selvstudium er ok, men jeg synes også det kunne vært nyttig å være flere sammen om tingene. På 2 kursdager (regner ikke med oppstartsdagen)rekker man ikke å utveksle så mange ideer, gode tips, få hjelp osv.
Det er nok absolutt ting her jeg har lyst til å se nærmere på. Har oppdaget mye jeg ikke visste om. Trenger bare TID til å flikke litt, lete mer, utforske, ... Her må prioriteres!

1 kommentar:

Frode sa...

Bra Merete. Ting 20 er gjennomført. Ting 18 og 19 er rett rundt hjørnet forstår jeg.