fredag 17. oktober 2008

Fortsatt trinn 3.

Skulle jobbe litt videre med trinn 3 i går, men fikk det ikke til. Nå har jeg fått hjelp av Lene. Jeg skjønte rett og slett ikke hvordan jeg kom meg inn på Leseren. Trodde jeg skulle finne det jeg hadde lagt inn via bloggen. Bra vi har noen kontaktpersoner vi kan ringe til. Nå har jeg 5 rss-feeds, og er vel forbøyd med det i første omgang. Prøvde å legge til et par andre adresser, men de ville ikke "bli med". Var det slik at det ikke er alle nettsider man kan abonnere på?
Hvorfor blir ikke hele adressen kopiert? Fant et nettsted som heter blogg.no. På denne siden kunne man igjen finne tema:bøker. Men hele adressen til boksiden kunne jeg ikke abonnere på. Det ble kun blogg.no. - Og der var det jo mye rart.

1 kommentar:

lene sa...

det er ikke alle nettsider som har rss-tjenesten, så, nei: man kan ikke abonnere på alle nettsider. Vi skal ha en oppsummering av selvstudietingene på 2. samling. Kan forklare litt mer da:-)